آدمک آخر دنیاست بخند

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

آدمک آخر دنیاست بخند

 

 
آدمک آخر دنیاست بخند

 

آدمک مرگ همین جاست بخند

 
دست خطی که تو را عاشق کرد / شوخی کاغذی ماست بخند

 
آدمک دیوانه نشوی گریه کنی

 

کل دنیا سراب است بخند

 
آن خدایی که بزرگش خواندی / به خدا مثل من تو تنهاست بخند!

 
فکر کن درد تو ارزشمند است

 

فکر کن گریه چه زیباست بخند


صبح فردا به شبت نیست که نیست / تازه انگار که فرداست بخند
 

راستی آنچه به یادت دادیم

 

پر زدن نیست که درجاست بخند

 
آدمک نغمه ی آغاز نخوان / به خدا آخر دنیاست ، بخند....

 

 

تک تک واژه های این شعر رو دوست دارم

این شعری بود که سال 90 در وبلاگم گذاشتم



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت14:12---14 ارديبهشت 1392
چهره ات آرام است
ودر آن
حس خوبی جاریست
در نگاه تو تمنایی هست
بر لبت خواهش یک بوسه نشسته است
ولی
لایقش در نظرت پیدا نیست
تو به دنبال کسی میگردی
همدلی همنفسی
که زبان بگشایی
راز دل فاش کنی
وبگویی از مهر
وبخوانیش به عشق
تا تن صاف وعطشناک ترا
باسرانگشت نوازشگر عشق
زیر باران طراوت ببرد
و تو روئیده شوی
مثل یک غنچه درون دل او
رویش عشق چه تصویر فریبایی هست
تن تو غرق تمنا یی هست
تو به دنبال کسی میگردی
عطش خواهش تو عریان است
در پس چهره‌ی آرام تو یک طوفان است
گر مرا در یابی
من ترا می فهمم ...


پرنیان
ساعت10:53---31 فروردين 1392
گاهی شاید لازم باشد از یاد ببریم یاد همه ی

آنان هایی که با نبودنشان بودنمان را به بازی

گرفتند...!


هانیه
ساعت10:41---30 فروردين 1392
سلاااااااااام داداشی ما کجااست خبری ازش نیس ایشالا هرکجاست سلامت و شاد باشه یه سر به ما بزن داداشی خوشحالمون میکنیا

ناشناس
ساعت0:07---17 تير 1390
این که من میکشم ...

درد بی تو بودن نیست...

تاوان با تو بودن است...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 11 تير 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |